ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΩΝ

Στόχος του blog είναι να προτείνει σε εκπαιδευτικούς Δημοτικού και Γυμνασίου καθώς και στους μαθητές καινοτόμους δρόμους οι οποίοι συνδυάζουν την προσέγγιση και κατανόηση των μαθηματικών εννοιών με τις παραστατικές τέχνες. Το εκπαιδευτικό υλικό που περιλαμβάνει αποτελείται από: Α) Διαφάνειες με «κρυμμένες» απαντήσεις για την Α΄,Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από γονείς που θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους στα Μαθηματικά, από μαθητές που θέλουν να κάνουν επανάληψη και κυρίως από διδάσκοντες σε σχολεία στα δια ζώσης ή εξ αποστάσεως μαθήματα τους. Β) Μαθητικές δημιουργίες που περιλαμβάνουν: 1) Θεατρικά έργα (κείμενα και video) με θέματα από τα Μαθηματικά του Γυμνασίου 2) Βιντεοπαιχνίδια που βοηθούν στην κατανόηση, εμπέδωση και επανάληψη σημαντικών κεφαλαίων της ύλης του Γυμνασίου 3) Ένα κόμικς με θέμα τις τετραγωνικές ρίζες Γ) Τις δημιουργίες της ομάδας ΤΙΜ (Theater in Mathematics) που περιλαμβάνουν : 1) Δύο ολιγόλεπτες ταινίες για μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού με θέμα τα τετράπλευρα οι οποίες δημιουργήθηκαν κατά τον εγκλεισμό λόγω COVID19, το 2020. 2) Τέσσερις μικρές ιστορίες με «γεύση» Μαθηματικών που μπορούν να μετατραπούν από μαθητές σε θεατρικά δρώμενα. Δ) Ενημέρωση για το εικονογραφημένο βιβλίο « Στη γειτονιά των Τετραπλεύρων».

Theater In Mathematics (TIM)

Το έργο  ΤΙΜ ­ Theatre in Mathematics  (το Θέατρο στα Μαθηματικά)  αναπτύσσει μια καινοτόμο διδακτική μεθοδολογία που ενοποιεί τα μαθηματικά με το θέατρο στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω θεατρικών εργαστηρίων και δραματοποίησης. αντιμετωπίζει τα κύρια εμπόδια στη διδασκαλία των μαθηματικών και επιδιώκει το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή όλων των μαθητών  ενώ παράλληλα καλλιεργεί σημαντικές δεξιότητες ζωής. Περισσότερες πληροφορίες για το έργο: https://theatreinmath.eu/

 

Βίντεο

ΦΤΟΥ ΞΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!


 

Διακοπές στη Ζούγκλα


 

 

Ιστορίες Μαθηματικών

Ένα αξέχαστο καλοκαίρι

Οι Χιώτες πάνε δυο

DAEIRA 

Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλιο της Φρόσως Εμμανουηλίδου, καθηγήτριας Μαθηματικών στο Γυμνάσιο Αλικιανού, Ν. Χανίων

Χρησιμοποίησα   μέρος του εκπαιδευτικού υλικού της κ. Γαλάνη Μαρίας ΠΕ03 κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσω webex αλλά και...